Bize Ulaşın!

Şenlikköy, Şenlikköy Mahallesi Yamaç Sokak, Florya Cd. No:24/1 D:1, 34153 Bakırköy/İstanbul

info@asmedya.com.tr
Telefon: +90 536 614 4722
360 derece hizmet

Sağlık Turizmi Danışmanlığı

Sağlık Turizmine özel dijital reklamlar, website tasarımı, CRM ve marka danışmanlığı, bilişim
hizmeti ve sosyal medya yönetimi gibi 360 derece kapsamlı çözümler sunuyoruz.

Türkiye’de sağlık turizmi 2024 yılında 5 milyar dolarlık bir döviz girdisi hedefleniyor. Devlet tarafından bu sektöre yapılan yatırımlar ve devlet teşvikleri giderek büyüyor. Böyle olunca da pek çok yeni firma sağlık turizmi acentesi olarak bu sektöre giriş yapıyor. Klinikler sağlık turizmi yetki belgesi alarak yabancı hastaya ulaşmaya çalışıyor.

Dijital Reklamlar

Yurt dışından gelen hastaların randevu ve iletişim formlarını doldurmalarını dijital reklamlar aracılığıyla kolaylaştırıyoruz. Pazarlama araçlarını en etkili ve doğru şekilde kullanarak başarıyı garanti altına alıyoruz. Sağlık turizmi alanında uzmanlığımız ve dijital pazarlama stratejilerimizle, hastalarınıza en iyi hizmeti sunmak ve onları etkilemek için sürekli olarak gelişmeye devam ediyoruz.

CRM Danışmanlığı

Sektördeki kapsamlı deneyimimizden faydalanarak, ekibinizdeki personel sayısı, gelecek veri miktarı ve talep edilen kullanım alanlarına özel olarak tasarlanmış yazılımları, iş ortaklarımız aracılığıyla size sunuyoruz. Yazılımın kurulum aşamasından başlayarak, eğitim süreçlerine ve eğitim sonrası desteğe kadar her aşamada yanınızda oluyoruz. Bu sayede verimlilik artışı, zamandan tasarruf ve ekibinizin kontrolü konularında tam anlamıyla ihtiyaçlarınıza uygun çözümler sunuyoruz.

Bilişim Hizmeti

Sağlık turizmi alanındaki bilgi işlem ihtiyaçlarınızda, internet alt yapısından ekibinizin kullanacağı düşük maliyetli, yüksek performanslı bilgisayar ve telefon sistem kurulumuna kadar her adımda tecrübelerimizle yanınızdayız. Teknolojik yenilikleri en üst düzeye çıkararak, kaliteli alt yapı ile iş süreçlerinizi optimize ediyor, verimliliği artırıyoruz.

Web Hizmeti

Sağlık turizmi yetki belgesi kurallarına uygun olarak, markanızı en iyi şekilde yansıtan, farklı dil seçeneklerine ve SEO'ya uyumlu altyapısıyla ön plana çıkan mobil uyumlu web sitelerimiz, sizi sektörde bir adım öne çıkarmak ve hedef kitlenizle etkileşim kurmak için özel olarak şekillendirilir. Tecrübelerimizle, benzersiz ve etkileyici bir dijital varlık oluşturarak, sağlık turizmi sektöründeki başarınızı destekliyoruz.

Marka Danışmanlığı

Sağlık turizmi sektöründeki derin tecrübemizle, markanızın potansiyelini en üst düzeye çıkarmak ve rekabetin ötesine taşımak için stratejik bir yaklaşım benimsiyoruz. Ekip yönetimi ve denetlenmesindeki uzmanlığımızla, doğru sistem kurulumuyla sektördeki etkinliğinizi artırıyoruz. Bu sayede minimum efor ile maksimum kârlılık elde etmenizi sağlıyoruz. Ayrıca, geniş network ağımızdan yararlanma fırsatları sunarak, sektördeki gelişmelerden en iyi şekilde faydalanmanıza katkı sağlıyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi

Sağlık turizmine özel olarak, dijital alanda kalite standartlarını arttırarak markanızı rakiplerinizden bir adım öne çıkartmak için profesyonel bir yaklaşım sunuyoruz. Yenilikçi, özgün ve trende uygun sosyal medya yönetimi ile markanızı etkili bir şekilde ön plana çıkarıyoruz. Profesyonel ekibimizle, sektörde fark ve dijital alanda güçlü bir varlık oluşturmanıza destek oluyoruz.

Sağlık Turizmi Yetki Belgesi Nasıl Alınır?

Sağlık tesislerinin uluslararası sağlık turizmi yetki belgesini alabilmesi için, Uluslararası Sağlık Turizmi ve Turistin Sağlığı Hakkında Yönetmelik tarafından belirlenen süreçleri dikkatle takip ederek, ilgili il ve ilçe sağlık müdürlüklerine başvurması gerekmektedir. Aynı şekilde, uluslararası sağlık turisti ile birlikte seyahat eden refakatçi ve diğer yakınlarına konaklama, ulaşım ve transfer hizmetleri sunacak olan aracı kuruluşlar ise bu faaliyetleri yürütebilmek adına doğrudan İl Sağlık Müdürlüğü'ne başvuruda bulunmalıdır. Biz, bu karmaşık süreçleri sizin için yöneterek, uluslararası sağlık turizminde başarılı bir konumlanma elde etmenizde size destek oluyoruz.

Sağlık Tesisleri İçin Aranan Yetkinlik Kriterleri Nelerdir?

Uluslararası sağlık turizmi yetki belgesine sahip olabilmek için sağlık kuruluşlarının aşağıdaki kriterlere uygunluğunu sağlaması gerekmektedir:

  • Sağlık tesisinin, başvuru tarihinden/denetimden önce yapılan son sağlıkta kalite standartları değerlendirmesinden asgari 85 puan almış olması. (Özel Hastane, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Hastaneleri için gereklidir.)
  • Uluslararası sağlık turizmi biriminin kurulmuş olması,
  • Uluslararası sağlık turizmi biriminde sorumlu hekim dahil birisi İngilizce olmak üzere yeterli düzeyde yabancı dil bilen en az iki kişinin çalışması,
  • Hekimin, Türkiye’de iki yılı kamu ya da özel sağlık kuruluşlarında olmak üzere, en az beş yıl meslek icrası yapmış olması,
  • Sağlık tesisinin hasta kayıt sisteminin e-nabız sistemine entegre edilmiş olması,
  • Yabancı hastaların bilgi alıp iletişime geçebileceği, hekimin özgeçmişini ve sağlık kuruluşunun iletişim bilgilerini içeren en az iki yabancı dilde hizmet veren bir web sitesine sahip olması,
  • Sağlık turistinin ödemelerini sağlık tesisine ulaşmadan önce depozito olarak yatırabileceği bir alt yapıya sahip olması.

Biz, sağlık kuruluşlarınızın bu kriterlere uyum sağlaması ve uluslararası sağlık turizmi alanında etkili bir şekilde konumlanması için kapsamlı destek sunuyoruz.

Sağlık Turizminde Devlet Teşviği Nasıl Alınır?

Her işin uzmanını bulmanın önemine inanıyor ve bu doğrultuda, size en uygun danışmanlık hizmetini sunmak amacıyla doğru bir müşavirlik firması ile çalışmanız gerektiğini vurguluyoruz. İş ortağımız olan teşvik danışmanlık firmalarıyla olan partnerliğimiz sayesinde, sizi uzman kadrosuyla buluşturarak teşvik sürecinizi en etkili şekilde yönetmenize destek oluyoruz.

Sağlık Turizminde Dijital Pazarlama Nasıl Yapılır?

Sağlık turizmi, dijital pazarlama ajansları için ciddi sorumluluk gerektiren ve reklam kuralları hakimiyeti isteyen bir sektördür. İnsan sağlığına yönelik reklamların yapılması, Google, Facebook, Instagram gibi platformların algoritmaları nedeniyle son derece hassas bir konudur. Bu platformların reklam kurallarına uyum göstermeyen içerikler, ciddi yaptırımlara ve hatta kalıcı yasaklamalara neden olabilir. Sektör dinamiklerine hakim ve güncel bilgilere erişimi olan bir dijital ajansla çalışmak, hassasiyet gerektiren bu alanda mağduriyet yaşama riskinizi düşürecektir.

 
Marka Danışmanlığı

Sağlık Turizmi Danışmanlığı


Sağlık turizmi danışmanlığı; hastane klinik, doktor ve acentelere yönelik stratejik bir profesyonel yönlendirme sunan rehberlik hizmetlerini kapsar. Danışmanlık hizmeti veren firmalar bu hizmeti vermekle, kliniklerin uluslararası standartlarda uygun hale gelmelerine yardımı olmayı, pazarlama, kalite kontrol hasta deneyimi gibi birçok alanda destek vermeyi hedefler. Sağlık özelinde turizm danışmanlığı almak, klinik ve hastane gibi sağlık kuruluşlarının operasyonel süreçlerini iyileştirme konusunda başarılıdır.

Bu kapsamda bakıldığında kliniklerin hasta kabulünden taburcu işlemlerine kadar olan tüm aşamaları teşvik danışmanlığı kapsamında ele alınır. Bu noktada sağlık turizmi teşviklerinden yola çıkarak hedeflenen; hastaların sağlık birime gelmesini sağlamak, nitelikli sağlık hizmetini alacak olmalarının ve bu kliniklerin uluslararası düzeyde rekabet edilmesini sağlamaktır.

Sağlık turizmi; her geçen gün popülerliği artarak yükselen bir alan olarak karşınıza çıkar. Bu konuda devlet teşvikleri, sağlık merkezlerinin ilgili ile sağlık turizmine dahil olmak isteyen hasta popülasyonu temel etkenler arasına dahil eder. İnsanlar, çok daha kaliteli bir sağlık hizmeti alabilmek için ya da farklı ülkeleri keşfederken sağlık ihtiyaçlarını karşılayabilmek için yurtdışına belli zamanlarda seyahat eder. Son yıllarda çok fazla dikkat çekmeye başlayan bu trend, doğal olarak sağlık turizmine katkı sağlayarak faaliyet gösteren kliniklere danışmanlık hizmeti vermek büyük bir önem taşır.

İnsanlar farklı ülkelerdeki nitelikli sağlık hizmetlerine ulaşabilmek için bir ülkeden diğer ülkeye seyahat ederken, bu durum hem sağlık sektörünü hem de turizm sektörünü olumlu anlamda etkiler. Sağlık özelinde verilen danışmanlık ile sağlıkla ilgili hizmet veren klinik ve hastanelerin operasyonel tüm süreçlerini daha iyi hale getirmek önemlidir.




Sağlık Turizmi Danışmanlığı Nedir?


Sağlık turizminin geliştirmesi konusu, son zamanlarda birçok projeye ve kampanyaya ön ayak alan önemli bir alan haline gelmiştir. Bu konuda son dönemde çok önemli ve büyük yatırımların yapıldığı söylenebilir. Sektörel anlamda dünyanın ilgisini çeken bu konu, sağlık turizmine danışman desteği konusunu da gündeme getirmiştir. Bu konunun günümüzde popüler olmasından sonra, sağlık turizmi danışmanlığı nedir sorusu kafalarda soru işareti bırakan bir konu haline gelmiştir. Turizm faaliyetlerinde yer alan işletmelerin stratejik planlamalarını yaparak, tüm hizmetlerin planlamasından, insan kaynakları yönetimi gibi her türlü departmana danışmanlık veren ve departmanları bilgilendiren bir uzmanlık alanı olarak nitelendirilebilir.

Buna bağlı olarak sağlık turizmi danışmanlığı hizmeti veren firmaların hizmet kapsamı şu şekilde ifade edilebilir:

· Sağlık turizmi sektöründe işletmenin ayakta kalabilmesi, hedef kitlesini artırmak ve rekabet gücünü artırmak için önlemler alır,

· İşletmenin dijitalleşmesini ve bu alanda büyümesine öncülük eder,

· Personel ve hastalar arasındaki iletişimin çok daha güçlü olmasını destekler,

· İşletmenin pazarlanması konusunda dijital kanalları aktif bir şekilde kullanır,

· Sağlık turizm işletmesinin çok uzun vadede hedeflediği faaliyetler doğrultusunda uzun ve kısa dönem stratejik planlamalarını yapar.

Sağlık turizmi klinik danışmanlığı; kliniklere verdikleri sağlık turizmi hizmetlerini geliştirmek konusunda rehberlik sunan profesyonel danışmanlık hizmetlerini içine alır. Bu etkenler arasında tıbbi bir alt yapının güçlendirilmesi, hasta iletişimin daha iyi hale getirilmesi ve bu konuda uluslararası pazarda rekabet edebilme stratejilerinin geliştirilmesini sağlar. Bu konuda çeşitli kalemlerden yola çıkılması ise son derece normaldir.

Sağlık turizmi danışmanlığı, aktif bir şekilde sağlık hizmeti veren kliniklerin uluslararası alanda hastaların beklentilerini karşılamak amacıyla sundukları hizmetleri optimize eder. Bu durum, aslında kliniklerin ve tıbbı hizmetlerin uluslararası arenada daha geniş bir kitleye hitap etmesini sağlamak için gerçekleştirilir.

Sağlık turizmi kurumlarına markalaştırma adına verilen danışmanlık hizmet, kurum kimliğini oluşturmak ve hedef kitlenin zihninde daha kalıcı bir iz bırakmaya yönelik şekilde yapılan stratejik çalışmaları içine alır. Markalaştırma danışmanı; kurumun değerlerini, hedeflerini, misyonunu ve hedef kitlesini yakından analiz ederek, çok daha özgün bir marka stratejisi geliştirir. Söz konusu olan bu stratejik hamle, kurumun müşteriler tarafından nasıl algılandığı başta olmak üzere, logo sloganına kadar birçok farklı unsuru içerir. Güçlü bir marka kimliği oluşturmak, potansiyel hastaların kurum konusunda olumlu bir izlenim edinmelerini sağlar.




Sağlık Turizmi Danışmanlığı Ne İşe Yarar?



Sağlık turizmi danışmanlığı, kişilerin sağlık hizmeti alabilmek amacıyla yurtdışına seyahat etmelerine yardımcı olmak için verilen bir hizmettir. Sağlık turizmi danışmanlığı şu şekilde işe yarar:

· Doğru tedavi: Sağlık turizmi danışmanları, sağlık turistlerine en uygun tedavi seçeneklerini sunarak, tedavi süreci içerisinde en doğru kararları alabilmeleri konusunda yardımcı olur,

· Bütçeye uygun seyahat planı: Sağlık turistlerine seyahat planlamaları sırasında, bütçeleri doğrultusunda bir seyahat planı sunan sağlık turizmi danışmanları, en uygun seyahat planını hazırlayarak kişilerin hem zamandan hem de nakitten tasarruf etmesini sağlar,

· Doktor ve sağlık kurumu seçimi: Sağlık turistleri için her zaman en iyi sağlık kurumları ve doktorları hakkında bilgi veren danışmanlar, sağlık turizmi alanında kişilerin her zaman en uygun seçimleri yapmasına yardımcı olur,

· Transfer ve konaklama hizmeti: Turistlerin seyahat sırasında transfer ve konaklama hizmetlerini sunarak sorunsuz bir seyahat deneyimi yaşanmasını sağlar,

· Turistik aktivite ve geziler: Turistlerin tedavi süreci dışında turistik aktiviteler ve geziler planlayan sağlık turizmi danışmanları, seyahatlerin daha keyifli geçmesi için gereken organizasyonları yapar,

· Yerel yasal düzenlemeler: Turistlerin gidecekleri ülkelerdeki yasal düzenlemeler hakkında bilgi verirken, diğer yandan vize başvuruları ve seyahat sigortası gibi detaylar hakkında yardımcı olur.

Sağlık turizmi danışanları, sağlık turistlerinin seyahat sırasında karşısına çıkma ihtimali olan her türlü soruna akılcı çözüm önerileri getirerek, deneyimli ve uzman kişiler olarak profesyonel hizmet alabilmeyi sağlar. Bu yüzden sağlık turizmi danışmanlığı hizmetleri; turistlerin seyahatlerini çok daha sorunsuz ve keyifli hale getirmek için son derece önemlidir.

Bununla beraber, bir marka hikâyesi oluşturmak da markalaştırma hizmetinin bir parçası olarak kabul edilir. Bu hikâye ile kurumun nasıl başladığını, neden var olduğunu ve ne şekilde far yaratmayı hedeflendiğini anlatır. Klinik marka hikâyesi, hastalarda duygusal bir bağ kurmayı ve onları bu markanın bir parçası gibi hissettirmeyi hedefleyen çalışma prensibi ile çalışır. Markalaştırma danışmanlık hizmeti ile aynı zamanda sağlık hizmetlerinde iletişim stratejilerini de içerisine alır. Kurumun tonu, dil kullanımı ve mesajları belirlenerek bu stratejilerden yola çıkılır ve tüm iletişim kanallarında bu tutarlılığın devam ettirilmesi sağlanır.

Günümüzde sağlık turizm danışmanlığına olan ihtiyacı artıran bir takım önemli faktörler söz konusudur. Turizm sektörüne yatırım yapmak isteyen firmalar ya da sağlık turizminde aktif şekilde faaliyet göstermek isteyen kişiler, farklı sebeplerden dolayı yardıma ihtiyaç duyabilir. Sağlık turizmi hizmetleri ile günümüz dünyasında işletme kültürünü bir araya getiren en önemli güç her zaman sağlık turizmi danışmanlığı olmuştur. Sağlık turizmi danışmanlığı sayesinde işletmeler:

· Bütçesine uygun olan en iyi sağlık kuruluşunu seçme konusunda arayış içerisine giren potansiyel kitleye çok daha kolay şekilde ulaşabilmeyi sağlar,

· Sağlık hizmeti almanın yanı sıra, aynı zamanda dinlenebileceği konforlu ve maliyeti bütçesine hitap eden işletmeler arasında bir tercih yapmak isteyen kişilere bu durum biraz karışık gelebilir. Bu yüzden kişiler, sağlık turizmi danışmanlığı ile destek talep edebilir. Bu gibi bir durumda danışmanlık şirketi ile çalışan kurumlarla hedef kitle arasında sağlık turizm danışmanlığı hizmeti bir köprü görevi görür,

· Sağlık turizmine günümüz koşullarında yapılan yatırımlar, işletme sayısını doğal olarak her geçen gün artırır. İşletmeler içerisinde ön plana çıkabilmek ise özellikle dijital pazarlama konusuna hâkim olmayı gerektir. Profesyonel destek alarak sağlık turizmi danışmanlığının sunduğu çeşitli avantajlardan faydalanmak mümkündür,

· Sağlık turizm işletmesinin finansal yönetimi konusunda bir uzman desteği alması önemlidir. Finansal yönetim konusunda destek almayan ya da geleneksel yöntemleri uygulamaya devam eden işletmelerin küçülme göstermesi kaçınılmaz bir son olacaktır.




Sağlık Turizmi Danışmanlığında As Medya Kalitesi


Sağlık turizmi danışmanlığı veren nitelikli bir firma ile çalışmak, her bakımdan avantajlı olmayı sağladığından dolayı son derece önemlidir. Doğru firma ile çalışmamak; hem zamandan hem de nakitten aynı zarar etmeye neden olabilir. As Medya, söz konusu sağlık turizmi danışmanlığı olduğunda, her zaman akılcı çözümlerle iyi bir sağlık hizmeti deneyimini yaşamak için nitelikli hizmetin tek adresidir.

Uzun yıllardan bu yana üst düzey kalite standartlarında hizmet farkı ile rakiplerinden bir adım öne çıkmayı başaran firmamız için öncelikli olan daima müşteri memnuniyetini kazanmaktır. Bu sayede işletmelerin büyüme ve gelişme göstermesi mümkün olabilir. Sizde As Medya ile alanında uzman personellerin sunduğun hizmet farkını yaşamak için, web sitemizde yer alan irtibat numaralarını kullanarak hemen bize ulaşabilirsiniz.



Sağlık Turizminde potansiyel hastalarınıza ulaşmak için yardıma ihtiyacınız mı var?

Sağlık turizmi alanında büyümeyi hedefleyen klinik ve acentelere sunduğumuz profesyonel hizmetlerle yurt dışından yabancı hasta akışını artırıyor, markanızı uluslararası alanda tanıtıyor ve döviz kazanmanıza destek oluyoruz. Global arenada rekabet avantajınızı güçlendirerek, markanızın uluslararası alanda daha fazla görünürlük kazanmasına katkıda bulunalım.